
Reklamacja
Skontaktuj się z nami: Jeśli masz reklamację, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta przez e-mail, formularz kontaktowy lub telefon.
Przygotuj informacje: Podaj numer zamówienia, nazwę produktu i opis problemu.
Kontakt z obsługą: Opowiedz nam o reklamacji, a my postaramy się szybko ją rozwiązać.
Proces reklamacji: Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie i podjąć działania w celu rozwiązania problemu.
Informacja zwrotna: Będziemy Cię informować na bieżąco o postępach w reklamacji. Dziękujemy za wybór ALU-SAN!
Sprawdź status swojego zamówienia
Formularz zwrotu
Wypełnij formularz zwrotu. Zwrot zakupów odbywa się na koszt Klienta. Możesz samodzielnie przesłać/dostarczyć nam zwracane produkty.
Zapakuj produkty
Możesz użyć pudełka, w którym otrzymałeś zamówienie. Pamiętaj, aby odpowiednie zabezpieczyć produkt, aby nie uległ zniszczeniu podczas drogi powrotnej.
Zapakuj produkty
Wyślij produkt do naszego magazynu: "ALU-SAN Michał Sanecznik" Olszyny 3A, 44-373 Wodzisław Śląski Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
Zwrot środków
Domyślnie zwracamy środki tym samym kanałem, którym była dokonana płatność. W przypadku płatności za pobraniem konieczne jest podanie numeru konta bankowego, na który dokonamy zwrotu środków.