ALU-SAN

Reklamacja

  1. Skontaktuj się z nami: Jeśli masz reklamację, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta przez e-mail, formularz kontaktowy lub telefon.

  2. Przygotuj informacje: Podaj numer zamówienia, nazwę produktu i opis problemu.

  3. Kontakt z obsługą: Opowiedz nam o reklamacji, a my postaramy się szybko ją rozwiązać.

  4. Proces reklamacji: Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie i podjąć działania w celu rozwiązania problemu.

  5. Informacja zwrotna: Będziemy Cię informować na bieżąco o postępach w reklamacji. Dziękujemy za wybór ALU-SAN!

ALU-SAN

Sprawdź status swojego zamówienia

Aby śledzić swoje zamówienie wpisz jego numer w polu poniżej i naciśnij przycisk "Śledź". Numer zamówienia znajdziesz na paragonie oraz w mailu potwierdzającym zamówienie, który do ciebie wysłaliśmy.

Formularz zwrotu

Wypełnij formularz zwrotu. Zwrot zakupów odbywa się na koszt Klienta. Możesz samodzielnie przesłać/dostarczyć nam zwracane produkty.​

Zapakuj produkty

Możesz użyć pudełka, w którym otrzymałeś zamówienie. Pamiętaj, aby odpowiednie zabezpieczyć produkt, aby nie uległ zniszczeniu podczas drogi powrotnej.​

Zapakuj produkty

Wyślij produkt do naszego magazynu:
"ALU-SAN Michał Sanecznik"
Olszyny 3A, 44-373 Wodzisław Śląski
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.​

Zwrot środków​

Domyślnie zwracamy środki tym samym kanałem, którym była dokonana płatność. W przypadku płatności za pobraniem konieczne jest podanie numeru konta bankowego, na który dokonamy zwrotu środków.​